Tuesday 11 October 2011

TAKLIMAT DI SEKOLAH MENENGAH AGAMA KAMPUNG LAUT, TERENGGANU

Assalamu'alaikum wbt dan salam sejahtera... 

                  Just nak share pengalaman saya memberi taklimat kepada pelajar SPM di Sekolah Menengah Agama Kampung Laut, Terengganu pada 10 Oktober 2011 yang lepas. Alhamdulillah.. Rasa seronok bersama-sama adik-adik SMAKL yang baik2 belaka.. Ni adalah kali pertama saya menjejakkan kaki di sekolah ini dan rasa syukur sangat kerana Allah bagi peluang jgk untuk berada di SMAKL. Nak tau tak kenapa saya begitu excited datang ke SMAKL ni? Sebab saya dah lama dengar pasal sekolah ni masa belajar dulu, ada jgk kawan2 kat kolej dulu yg skolah kat sana. Apapun saya letak beberapa rakaman gambar kenangan sepanjang berada di sana. Semoga adik2 semua buat yang terbaik utk SPM taun ni.. abg doakan kejayaan adik2 semua di dunia dan akhirat dan insya'Allah jumpa lagi di KTD.. (^^,)v

Adik yang bersemangat... smoga menjadi insan yang hebat suatu hari nanti.. Amin

Antara Pelajar2 yang hadir mendengar taklimat saya.. TQ coz sudi hadir.. :-)

Adik2 Putra juga memberi tumpuan.. TQ dik.. ^__^


Adik2 Putri yang memberikan sepenuh perhatian. TQ dik.. ^_^

saya bersama saudara Anas salah seorang rakan saya masa belajar di KTD dan sekarang sudah bergelar guru di SMAKL.


3 comments:

  1. assalamualaikum,sya dari sk lahad datu 2 d LD tue...masih ingat ke td pagi ada ceramah tue ?...xkn lh x ingat kan???...mesti inat lg tue kn...???...blog sya pla cik mizz liz lisa amyeera myra ...ok...??? ^_^

    ReplyDelete
  2. Sekolah ni ade asrama ke tidak?

    ReplyDelete