Thursday 30 June 2011

SEKITAR PUTRAJAYA DAN KUALA LUMPUR


Ibnu Salleh berada di hadapan bangunan pentadbiran Putrajaya

Assalamu'laikum wbt dan salam sejahtera semua...

Apa khabar korang smua? diharapkan baik2 saja disamping keluarga tersayang. Alhamdulillah... Ibnu Salleh pun sihat jgk, tp agak keletihan sedikit sebab terlalu banyak travel di sini. Nampak gayanya urusan saya di sini still tak selesai lagi, so perjalanan saya dipanjangkan lagi.

Oleh itu, beberapa hari yg lepas saya sempat jugak jalan2 melihat Putrajaya dan Kuala Lumpur. Apapun saya tinggalkan anda smua dengan gambar kenangan saya di sana. Jom kita tengok. (^___^)v


Di perkarangan menuju Masjid Putra




Ibnu Salleh solat zohor di Masjid Putra



bersama cousin, sempat lagi singgah di Dataran Merdeka Kuala Lumpur



0 comments:

Post a Comment