Wednesday 11 January 2012

HAPPY BIRTHDAY



Assalamu'alaikum wbt dan salam sejahtera semua teman2...

                  Alhamdulillah... Dapat jugak saya melabuhkan jari-jemari saya setelah sekian lama tak update blog. Rindu jugak ngan teman2 di alam maya ni. Apa khabar anda semua? Semoga sihat walafiat di samping keluarga tersayang. Oh ya... Masih belum trlambat kan tuk saya ucapkan selamat tahun baru 2012 utk smua teman2 di alam maya.

                 Alhamdulillah.. Baru je sya balik dari meraikan ulang tahun kelahiran yang ke 23 tahun salah seorang shbt baikku. Kami dah brsahabat sejak darjah 3 lagi. Sapa lagi kalau bukan En. Al Aslam bin Alimuddin. Aslam dah tua.. hehehehe



(Ni lah encik Aslam- amboi senyum lebar potong kek)


                 Apapun saya mendoakan smoga shbtku ini diredhai Allah swt, dimurahkan rezeki, dan yang paling penting (cepat2 kawin lah aslam woiii) hehehehe.



(ni lah antara shbt2 yg hadir)

                 Terima kasih pada shbt2 yang lain kerana sudie datang ke tempat 3 huruf (KFC) utk meraikan birthday encik aslam. Ohya... tak lupa jgk ucapan terima kasih pada en. mail kerana menaja kek birthday (pandai pilih kek, becoz kek coklat dan sedaaappp. hehehehe)



(yg baju merah lah ni sponsor kek utama- en mail)


                  For the last... biarlah perasahabatan ini kekal di dunia dan akhirat. kalau hendak terpisah biarlah ajal yg menjadi pemisah.. saya sayaaaaaanggg sahabat2 smua. (^^,)


(jangan jeles 2 shbat suap menyuap. hehehehe)

OK lah ye... sampai sini saja tuk sharing the lovely moment with my best friend... (^^,)

TQ all of u...

0 comments:

Post a Comment