Friday 24 June 2011

RONDA-RONDA BANDARAYA BERSEJARAH


Assalamu'alaikum wbt dan salam sejahtera semua..

Alhamdulillah.. masih lagi dapat berkongsi pengembaraan bersama anda semua, pada 20 Jun yang lepas saya dan cousin saya sempat ronda2 kat bandaraya melaka.

Satu lagi pengembaraan yang begitu menyeronokkan, kerana dapat mengenal serba sedikit sejarah yang berlaku di sekitar melaka.

Tapi, apa yang betul2 tak dapat saya lupakan kerana saya terpaksa memandu kenderaan sendiri ke Bandar Hilir tu. Sesat dua tiga kali jugak baru sampai kat sana. Alhamdulillah.. Allah izin jugak kami sampai di sana.

Kat bawah ni ada sedikit gambar kenangan kami di sana. Apapun, buat korang semua kalau tak pernah sampai kat sini baik korang datang bila ada masa free. Best sangat, dan tak rugi tau datang kat sana.

Ok lah, saya tinggalkan anda semua dengan gambar kenangan kami berdua. (^____^)v


Ibnu Salleh bersama dengan Replika Hang Tuah. Gaya macam tengah dengar Hang Tuah cakap tuuu...



Ibnu Salleh naik beca berhias ronda2 Bandar Hilir Melaka... Hehehehe



Ni lah cousin Ibnu Salleh.. Kamal namanya, so nak kenalan ker????? hahaha

0 comments:

Post a Comment